Прор. Амоса; преп. Єроніма Стридонського
Апостол
Рим. 4, 4-12.
4. Тому, хто виконує якусь роботу, заробіток рахується не як ласка, але як щось належне; 5. тому ж, хто не виконує, а вірує в того, який оправдує нечестивця, віра його рахується за оправдання. 6. Як то й Давид проголошує щасливим чоловіка, якому Бог зараховує оправдання без діл: 7. «Щасливі ті, яким відпущені беззаконня і яким гріхи прикриті. 8. Щаслива людина, якій Господь гріха не порахує.» 9. Чи ж оце щастя лише для обрізаних, а чи й для необрізаних? Бо ми говоримо: «Віра була зарахована Авраамові як оправдання.» 10. Як же зарахована? Як він уже був обрізаний, чи як ще необрізаний? Не як він був обрізаний, але як необрізаний. 11. І він прийняв ознаку обрізання, – печать оправдання, через віру, яку мав, бувши необрізаним, щоб бути батьком усіх тих, які вірять, не будучи обрізаними, щоб оправдання було їм теж пораховане; 12. і щоб він був батьком обрізання не лиш обрізаним, але й тим, що ходять слідами віри, яку ще перед обрізанням мав батько наш Авраам.
Євангеліє
Мт. 7, 15-21.
15. Стережіться лжепророків, що приходять до вас в овечій одежі, а всередині – вовки хижі. 16. Ви пізнаєте їх за плодами їхніми; хіба збирають виноград з тернини або з будяків – смокви? 17. Так кожне добре дерево родить гарні плоди, а лихе дерево – плоди погані. 18. Не може добре дерево приносити плодів поганих, ані лихе дерево – плодів добрих. 19. Всяке дерево, що не родить доброго плоду, рубають і в вогонь кидають. 20. За їхніми плодами, отже, пізнаєте їх. 21. Не кожний, хто промовляє до мене: Господи, Господи! – ввійде в Царство Небесне, лише той, хто чинить волю Отця мого, що на небі